Film på vovven!

Sv: Film på vovven!

Vad fin hon är!:D

Jag pratade med en uppfödare om att ta en lejon-tik på foder och nu blev jag ju bara ännu mer sugen - men min valp kommer nog inte förren i mars... åhh. Jag får nog kika på din film en gång till ;)

Bästa rasen enligt mig självklart hehe:love: underbara individer som blir en bästa vän!

Vad fin hon är :) Hon ser ganska ljus ut, är hon lejongul ?

/Smulis som har en rödbrun hane :love:

Ja hon är väldigt ljus som du säger lejongul....som liten var hon nästan vit. På vintern blir hon mörkare men inte så mörk som din kille. Älskar den röda färgen så vackra. Tycker din kille ser jätte fin ut!

Ja jag älskar den rödbruna färgen :D Ja min blir också mörkare nu på vintern men det är fint :)

Såhär ser han ut nu ungefär, en aning mörkare kanske men han blir ju också mörkare ju äldre han blir :)
Atlas330.jpg

På sommaren får han en rödare färg och blir lite ljusare :)

Stella som ställer till det :D :love:

Saknar det lilla yrvädret! Förutom när hon är lerig och ska leka :p

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant...
2
Svar
20
· Visningar
1 207
Senast: tanten
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 029
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 944
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 382
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka