Film På L-test av polishund

Sv: Film På L-test av polishund

Kan inte se filmen vare sig via den länken eller om jag går in på hemsidan i fråga och klickar på deras länk. Bara en tom vit sida i båda fall.

Jag kan se filmen!

Ska bli intressant att höra vad ni kunniga inom området har att säga om filmen. :)

Väldigt kul att se :). Jag har för mig att det pratats här om just denna hunden tidigare? Jag vill inte säga så mycket om själva testet då jag inte är nån expert :).

Jag är inte alls kunnig inom L-test, men jag tyckte det såg bra ut. Han verkade avreagera bra!

Tycker testet såg jättebra ut! Lite avståndsreglering på släden, och lite väl mycket tänder i avreaktioner. Så som vid dumpe och släde. Hunden löser annars testet väldigt bra, söker kontakt med sin förare vid släden. Men ser ut att vara en väldigt glad och posetiv hund!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
16 542
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 602
Senast: fixi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 340
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 805
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka