Fick en alldeles underbar lapp....

anhe

Trådstartare
... häromdagen av den 9-åriga dottern (och de andra barnen, men hon är helt klart den drivande) som jag bara måste delge er. Hon hade knåpat ihop en lapp där hon tackade för att vi ska ta med dem på semester i sommar, och för att vi alltid ställer upp för dem och för allt vi gör för att de ska må bra. Detta ackompanjerat av en fin dikt och en teckning som beskriver hur mycket de älskar oss. :love:

Det värmer något så otroligt i ett mammahjärta när ungarna uppskattar oss föräldrar och det vi gör, och förstår att uppskatta det. :love: :love:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 230
Senast: Emtherlia
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 225
Senast: ako
·
Gravid - 1år Lagom melodramatisk titel, jag vet. Uppenbart är det här ett anonymt nick. Jag tror knappast att någon vet vem jag är, men om ni nu gör...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
17 662

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat