Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är frågan retorisk?Om ni är på fest.
Och ni ser en kille som väger 100kg. är det eran guds givna uppgift att jagag dena person under en timme tills han inte orkar mer och lämnar lokalen?
Varför skulle man jaga honom i en timme? Och vad är grejen med vikten?Och ni ser en kille som väger 100kg. är det eran guds givna uppgift att jagag dena person under en timme tills han inte orkar mer och lämnar lokalen?
Inte en chansOm ni är på fest.
Och ni ser en kille som väger 100kg. är det eran guds givna uppgift att jagag dena person under en timme tills han inte orkar mer och lämnar lokalen?
Nej, kära nån, jag förväntar mig att han uppvaktar mig om han vill någonting.Och ni ser en kille som väger 100kg. är det eran guds givna uppgift att jagag dena person under en timme tills han inte orkar mer och lämnar lokalen?
Fast då behöver vi ju veta BMI. Bara vikten säger ju ingenting. En man kan väga 100 kg, men vara nästan 2 meter lång och är vältränad. Inget chubby alls. Sådet där beror ju helt på.Är visserligen en chubbychaser, men även jag har gränser. 1 timme? Too much work.
Berätta vad som hänt så kommer vi i tråden att ge dig feedback på om det verkade normalt eller inte. Du kan inte vara sådär vag.Om ni är på fest.
oj glömde hälften, personen var sur på mig att jag var fet och ful, och hade ingen rätt att vara därÄr frågan retorisk?
annars förstår jag den inte
Men ärligt? Alla gillar inte mig heller, men man drar ju inte för det. Varför ska en annan människa bestämma om vad jag ska göra?oj glömde hälften, personen var sur på mig att jag var fet och ful, och hade ingen rätt att vara där
Oj förlåt, jag var lite känslosam nu.Men ärligt? Alla gillar inte mig heller, men man drar ju inte för det. Varför ska en annan människa bestämma om vad jag ska göra?
Om det är uppenbart att ingen vill ha mig där hade jag nog avlägsnat mig själv eftersom jag vill umgås med människor som vill umgås med mig, men samtidigt har jag ju lika stor rätt att vara någonstans som andra människor.
Du berättar ändå för lite. Vad hände exakt? Vad gjorde personen för att du skulle känna dig så ovälkommen?
Uppenbarligen ett rikspucko!! Sådana får man helt enkelt snäsa av och säga till att avlägsna sig.Oj förlåt, jag var lite känslosam nu.
Det böjade med att jag kom till lokalen och en kvinna snäste när hon gick förbi "äckel!". senare i baren så kom hon fram till mig i baren undrade hur jag kunde köpa drinkar när jag är så "Jävla FET". Sedan tog hon och körde fingret i magen och sa något om "ser du inte hur fet du är". jag bytte plats och hon kom efter sa att det är ingen ide att su gömmer dig för du syns i alla fall. och så fortsatte det under en hel timme.
nej men det var jobbigt att man blev jagad över hla lokalen. och man är lite för fin i kanten att be någon att dra åt hleveteUppenbarligen ett rikspucko!! Sådana får man helt enkelt snäsa av och säga till att avlägsna sig.
Ta inte åt dig. Ett pucko bestämmer inte vem du är!
Jag vet inte om det är för att du är man, men som kvinna får man tidigt lära sig att snäsa av män. Och jag är nog så fin i kanten, men ibland har man inget val om man vill ha en fortsatt trevlig kväll.nej men det var jobbigt att man blev jagad över hla lokalen. och man är lite för fin i kanten att be någon att dra åt hlevete
Jag har aldrig behövt snäsa av en kvinna. Det var otroligt jobbig situation. det var även första gången jag gick ut solo.Jag vet inte om det är för att du är man, men som kvinna får man tidigt lära sig att snäsa av män. Och jag är nog så fin i kanten, men ibland har man inget val om man vill ha en fortsatt trevlig kväll.
Skit i sådana där puckon. De definierar inte dig och vem du är. Att de inte gillar dig säger mer om dem än om dig.