Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rallebralles "Hjälp mig" tråd.Ja det undrar jag med.. vilken tråd?
Det var till ett pris som var dyrt, och kanske mer än vad hundägaren hade råd till.Sen var inte den där tråden att rädda för varje pris. Sånna skador läker lätt och är inte till varje pris
Och jag tycker att det är en otäck tanke att döda något för att det har "fel färg".
Varför det?Att hålla på avelsgenerna och rätt rastyp är viktigt
Där finns nog även förklaringen till att jag ser hundar som just bara husdjur, de är ju inte MINA.inte_ung--- MINA hundar är MINA "barn". andras husdjur är bara djur.
Varför då?hade det inte funnits några rasstandarder hade det inte funnits några raser. ganska trist, eller hur?
Jag förstår inte logiken.
Och jag tycker att det är en otäck tanke att döda något för att det har "fel färg".
Jag tycker att det är otäckt att uppfödare inte hittar bra hem till sina valpar oavsett valpens färg.Men är det inte ännu otäckare när det slutar med att uppfödare säljer till vemsomhelst när de inte kan hitta vettiga hem till sina valpar?
JA det kan jag nog också tycka är bättre.summa summarum är att jag hellre avlivar en helt frisk och t.o.m korrekt valp än säljer till någon jag inte anser hålla måttet som köpare.