Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hört att Elvis lever! Han är numer antroposof och ägnar nätterna åt att gräva ner fårskallar i rabatten och odla linser.
Det är inte linser han odlar, det är bondbönor
Nu har plötsligt har mainstreammedia i USA vaknat. CNN erkänner att de har gjort allt i sin makt proHillary.
Jag tror att få svenskar är insatta i hur allvarligt det är.
Valet kan bli otroligt spännande.
"förhållandevis sansad människa"?De som hävdar att Clinton och Trump är lika goda kålsupare har missat en radikal skillnad dem emellan.
Clinton är en förhållandevis sansad människa med rimliga värderingar, som har begått misstag.
Trump är en lallande psykopat.
Och vilket alternativ anser du vara bättre?Och försöka förstå att det faktiskt inte är enbart de här pest eller kolera som ställer upp som kandidater - det finns fler alternativ
Jag undrar hur det skulle gå om Bernie gick ut och sa att han ställer upp som självständig?
Just nu är det ju pest eller kolera....
Nu har plötsligt har mainstreammedia i USA vaknat. CNN erkänner att de har gjort allt i sin makt proHillary.
Jag tror att få svenskar är insatta i hur allvarligt det är.
Valet kan bli otroligt spännande.
Användaren var MSNBC! Som visade upp förstasidorna av Washington Post m.fl.Konspirationen är total. Användaren du länkat till har tvingats ta bort sin rappakalja från YouTube.
Valet blir inte särskilt spännande, men det beror på att republikanerna valt en lallande, främlingsfientlig, rasistisk, kvinnoföraktande, ignorant, icke-kompetent, populistisk äldre skitgubbe som sin kandidat.
Hade de gjort vilket annat val som helst så hade det kunnat bli "otroligt spännande". För demokraternas kandidat är inte särskilt övertygande heller.
(Det är nu man skulle kunna önska att en president fick sitta mer än 8 år)
Användaren var MSNBC! Som visade upp förstasidorna av Washington Post m.fl.
Ja det är nu censurerat, men faktum kvarstår att FBI har återupptagit utredningen.
Vet man inte vad HRC är misstänkt för under sitt ämbetsutövande kan jag bara beklaga.
Det är fortfarande upp till amerikanerna att välja även om en hel del svenskar anser sig att inneha rätten att veta bäst och förtala de dem inte gillar.
Du glömde att man måste gräva ner en sardin/strömming (?) i ett visst väderstreck/hörn av åkern, under en viss månfas för att det skall kunna klassas som biodynamiskt.I Järna!
Du glömde att man måste gräva ner en sardin/strömming (?) i ett visst väderstreck/hörn av åkern, under en viss månfas för att det skall kunna klassas som biodynamiskt.
Samt underlåta att vaccinera sina barn mot polio.Och kissa på strömmingen!
Jag vill inte definiera mig ens i svensk partipolitik, jag svävar mellan motsatserna i den politiska skalan, men i detta fall anser jag att Evan McMullen är en mycket trovärdig republikansk frifräsare som är väldigt tydligt uttalat anti-trump. Han är emot en del saker jag tycker är grundläggande och självklara, men - han respekterar de lagar som är lagda och han respekterar de beslut kongressen tar och säger själv att det är "2016 nu, tid att gå vidare" vilket innebär att han är öppen för förändringar som kanske även går emot hans personliga uppfattningar. Han har jobbat på plats med flyktingar i Syrien/Mellan Östern för FN, men har också jobbat inom CIA.Och vilket alternativ anser du vara bättre?