Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu har jag själv hittat två favoritbilder i alla fall.
Först en bild på min älskade tant, en bild som visade hur tokbusig och knäpp hon var trots sin ålder.
När den bilden fotades så sprang hon runt och busade med sig själv helt hysteriskt i ungefär 20 minuter. Det var helt underbart att se
Sedan är det den här bilden på min "sommarhund", en halvsyster till min unga dåre. Det var första gången hon sprang på kapplöpningsbanan och då sprang hon efter en trasa på marken som drogs in i snöre med hjälp av en motor. Jag satt precis vid fötterna på han som skötte den maskinen när jag fotade bilden.
Nu ska jag bara bestämma mig för en bild på unga dåren också
Min favoritbild är nog den här, även om kvaliten är kass på kortet.
Men hunden är så otroligt dumsnäll och katten är nog inte den smartaste som finns heller Och såhär är det man oftast hittar dem på morgonen när man går upp
Han fick godkänt på anlagsprovet i viltspår den 1/6 och sen fyllde han 12 år den 17/9. Åldern märks på att pälsen har vitnat, men annars har han lika mycket energi som han alltid haft.
Denna bilden är på min yngste hane och hans uppfödares hane som bodde hos oss någon vecka när "hans" tikar löpte. Det är min hane längst till höger med det största gapet. De höll på så en stund och det var alldeles knäpp tyst. Jag satt med kameran och lyckades få denna bilden.
NU har jag lyckats välja en bild på Wahidah, efter en del beslutsångest.
Här sprang hon på kapplöpningsbanan, samma dag som "sommarhunden" sprang där. Wahidah hade inte varit där på länge, men visste så exakt vad som gällde, var helknäpp, tokigt glad och helt underbar. Jag gillar att man också ser hennes muskler tydligt och att hon ser glad ut. Här satt jag inne vid kanten på banan och fotade, eftersom hon sprang efter fasta harmaskinen.
Det är från när jag hämtade min yngsta hund i Österrike i sommras. Här är han lekfarbror åt dom 4 veckor yngre mallinois valparna som också fanns hos uppfödaren. Dessutom vissar den hans otroligt fina utstrålning!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.