Precis, tänkte i början att hon verkade vettig. Sen kan det mycket väl vara spelat men oavsett ska man inte vara ohyfsad och elak.Gillade henne i början men inte alls numera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis, tänkte i början att hon verkade vettig. Sen kan det mycket väl vara spelat men oavsett ska man inte vara ohyfsad och elak.Gillade henne i början men inte alls numera.
Han kommer nog snarare välja JensIngen större överraskning att det blev Simon. Hoppas han skickar hem Momma eller MQ
Ja, jag fattar inte vad de där tre håller på med. Ryck upp er, liksom... vuxna människor! Blir ju inte direkt roligare att vara där med den där domedagsstämningen...Esmeralda på torpet : fy fan vilken osympatisk människa. Led verkligen med mäklaren som tvingas bo ihop med henne utan andra människor att umgås med.
Verkligen, torpet innan esperalda kom dit och torpet efter blev verkligen som natt och dag.Ja, jag fattar inte vad de där tre håller på med. Ryck upp er, liksom... vuxna människor! Blir ju inte direkt roligare att vara där med den där domedagsstämningen...
Verkligen! Det var väntat att han inte kunde såga, men att han skulle sågs så skitnödigt trodde jag inteMomma i sågen
Det sämsta jag sett![]()
Då blir jag riktigt besviken.Bara inte Momma kommer till torpet nu när det fattas en där.
Torsdag?Då blir jag riktigt besviken.
Får väl se på torsdag.
Ja, alla veckans torpet visas på torsdag direkt efter farmen.Torsdag?
Jag kollar på cmore. Där är det måndag-onsdag.Ja, alla veckans torpet visas på torsdag direkt efter farmen.
Jag kollar på tv4.Jag kollar på cmore. Där är det måndag-onsdag.
Mergim har ju rätt mycket "otur", han också...Mergim blev lurad av Momma tydligen, känns som att Momma har "otur" med det mesta. Både i sina tävlingar då han alltid kommer sist och nu med paktandet![]()
Tusan. Jag menade ju Mergim, inte Momma.Mergim har ju rätt mycket "otur", han också...![]()
Haha, misstänkte det!Tusan. Jag menade ju Mergim, inte Momma.![]()
Det roliga är ju att Mergim själv tror att han ska utklassa dom andra i diverse tävlingar, så kommer stackaren alltid sistHaha, misstänkte det!![]()