Alltså nog för att de ska leva som för drygt hundra år sen, men tillgång till rent vatten känns väl ganska rimligt att de ska ha tänker jag... https://www.nsd.se/nyheter/akte-in-pa-akut-efter-farmen-nm5005603.aspx
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom får väl koka vattnet om det är dåligt. Går inte att läsa artikeln.Alltså nog för att de ska leva som för drygt hundra år sen, men tillgång till rent vatten känns väl ganska rimligt att de ska ha tänker jag... https://www.nsd.se/nyheter/akte-in-pa-akut-efter-farmen-nm5005603.aspx
Tänkte precis samma när de i torpet sa att vattnet både luktade o smakade...Dom får väl koka vattnet om det är dåligt. Går inte att läsa artikeln.
Den var upplåst tidigare... Problemet var att det inte fanns vatten i brunnen pga torkan och därtill algblomning i sjönDom får väl koka vattnet om det är dåligt. Går inte att läsa artikeln.
Uff, jag gillar inte dokusåpor egentligen men har alltid gillat farmen men jag får mental klåda över människorna. I kvällens avsnitt undrar jag vilken planet alexander kommer från, så även Kim, och jag förundras över hur jäkla dålig allmänkunskap och vilket embarmligt dåligt språk många av dessa deltagare har. Är de i den frågan ett snitt av populationen eller bara synnerligen udda figurer?
Du har inte blandat ihop med Robinson? Pascal hade ju sjuttioelva liv därNågon som minns vem som fick två extra chanser på torpet förra året? Åkte ut från farmen, åkte ut från torpet, någon klonade och denna fick återvända till torpet. Eller har jag drömt '?
Undrar om du inte har drömt?Någon som minns vem som fick två extra chanser på torpet förra året? Åkte ut från farmen, åkte ut från torpet, någon klonade och denna fick återvända till torpet. Eller har jag drömt '?
Ja, kan ju faktiskt vara så,Du har inte blandat ihop med Robinson? Pascal hade ju sjuttioelva liv där
Säg inte det. Jag är rätt övertygad om att frågorna plockas ut med tanke på vem av deltagarna som produktionen vill ha kvar...Om nu Stina blir vald som förste kämpe. Får hon välja någon av killarna då? Hoppas hon väljer Göran och då blir det kunskap. Stina borde vinna den kampen... Vad kul det hade varit!
Tyckte kommentaren om ”receptbelagt” var klockren
Störde mig som tusan igår på att hon inte tog emot ursäkten. Sitta å gnälla, tjata och ta upp saken så får man ju faktiskt ta emot ursäkten iaf i början. Sen om Göran gör om samma saker om igen då kan man låta bli att ta emot någon ursäkt för då har man gett honom en andra chans.Tycker att den enda som verkar helt vettig är Maria. I övrigt en bunt löjligt lättkränkta tjejer och blåsta killar.