Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Agreed.Asså Kim och Alexander?? Jävla muppar...
Jag hoppas han blonda med kepa aldrig blir storbonde. Flera ggr har man hört när jag blir storbondeVilket gnäll det är på folk, har de inte sett programmet innan?
Det är jobbigt att hämta vatten, buhu!
Åk hem då era lata jävlar
Han stora med keps som gnäller massa på storbonden, Tobias kanske? Han måste ju chilla ner lite. Han har varit där i typ 4 dagar och det redan så stressad ut på ögonen att jag började bli rädd om hans blodtryck.
Har aldrig fattat det där med feg/modig. Man väljer den gren man anser sig ha störst chans att vinna i.Fega Göran
Jo men han påstod sig kunna slå ut Kim i alla grenarHar aldrig fattat det där med feg/modig. Man väljer den gren man anser sig ha störst chans att vinna i.
Det vet vi väl inte? Han slog ju ut Kim nu, ganska mycket ändå. Eller är styrkegrenar "riktiga" grenar?Jo men han påstod sig kunna slå ut Kim i alla grenar
Det kunde han tydligen inte
Men gud vad tramsigt, man är inte feg för att man inte är dum i huvudetFega Göran
Välkommen till klubben! Han kändes så jävla bekant men jag kunde inte placera honom. Turligt nog var det nån på Flashback som kände igen karln så jag behövde inte grubbla speciellt längeAsså, hur Kim kunde faila så illa, med det självförtroendet han uppvisade? Illa! Tror inte vare sig han eller göran blir så långvariga, i intobilderna ser man dem inte i de bilder som ser ut att vara tagna lite framåt i säsongen, bara förstadagsbilder.
Sen torpet då, jag höll på att bli gråhårig när jag spg Pasi. Kände såååå väl igen hans utseende, OCH namn, men kunde inte placera honom. Eftersom jag utöver mitt vanliga jobb även jobbar mycket på event, tv-inspelningar, konserter och festivaler träffar jag oerhört mycket folk men jag fick inte in honom någonstans. Kvällen gick och jag grubblade och grubblade och kunde inte släppa det men gick och la mig och preciiiiiis innan jag svävade iväg i sömndvala, fick jag en uppenbarelse! Jag var tvungen att sätta mig upp i sängen, ta upp datorn och googla. Och jag hittade honom! Jag har aldrig träffat honom, men jag har sett honom på tv tidigare.
Han är pappan till Marilyn, flickan som rymde till syrien med sin IS-pojkvän, fick ett par(?) barn där och ville hem men blev kvarhållen Det var en dokumentär om det, kommer inte ihåg om det var på tv4 eller svtplay.
Aha, jag youtubade pasi + marilyn.Välkommen till klubben! Han kändes så jävla bekant men jag kunde inte placera honom. Turligt nog var det nån på Flashback som kände igen karln så jag behövde inte grubbla speciellt länge
Jag hann aldrig göra kopplingen, och hade nog inte gjort den om jag så skulle fundera i hundra år hellerAha, jag youtubade pasi + marilyn.