Farmen 2017

Nu får fan Bettan visa snorungen!
Skulle Linnéa mot all förmodan vinna så lär hon ju bli så jäkla odräglig, mer än hon redan är :nailbiting::arghh:
Usch, jag gillar INTE Bettan, jag tycker att hon är oerhört ful i käften. Jag har väldigt svårt för folk som beter sig som Bettan, Stina och Alex, så hoppas hon ryker snart.
Vad är det för märkligt folk på årets farmen egentligen?

Usch, jag gillar INTE Bettan, jag tycker att hon är oerhört ful i käften. Jag har väldigt svårt för folk som beter sig som Bettan, Stina och Alex, så hoppas hon ryker snart.
Vad är det för märkligt folk på årets farmen egentligen?

Hellre Bettan än Linnéa. Denna veckan har Bettan varit pain in the ass men annars är hon ju "hyffsat" lugn. Tror hon haft lite storhetsvansinne. Linnea har varit odräglig och oduglig sen dag 1, utan undantag :meh:

Linnéa hade ju inte en susning :rofl::rofl:

Tänk om hon chockar och inte väljer Alex? Utan väljer den där lilla surkärringen som jag just nu glömt namnet på :p

Hellre Bettan än Linnéa. Denna veckan har Bettan varit pain in the ass men annars är hon ju "hyffsat" lugn. Tror hon haft lite storhetsvansinne. Linnea har varit odräglig och oduglig sen dag 1, utan undantag :meh:
Nej, hellre Linnea som inte gör något väsen utav sig än en mobbare.
Linnea kanske inte jobbade speciellt hårt, men hon höll varken på att gapa eller gå till personangrepp.
Däremot har både stina och bettan varit riktiga häxor som valt ut svaga och hackat på dom helt oprovocerat. Skulle aldrig stå ut med en sån person i mitt liv. Tål verkligen inte folk som mobbar eller gapar som både Stina och Bettan gjort, nu är tom Bettan betydligt vidrigare mot Linnea än vad Stina varit mot Maria.

Nej, hellre Linnea som inte gör något väsen utav sig än en mobbare.
Linnea kanske inte jobbade speciellt hårt, men hon höll varken på att gapa eller gå till personangrepp.
Däremot har både stina och bettan varit riktiga häxor som valt ut svaga och hackat på dom helt oprovocerat. Skulle aldrig stå ut med en sån person i mitt liv. Tål verkligen inte folk som mobbar eller gapar som både Stina och Bettan gjort, nu är tom Bettan betydligt vidrigare mot Linnea än vad Stina varit mot Maria.

Är du verkligen säker på det? Du vet ju inte vad Linnea har sagt som inte vi ser, och med hennes attityd när hon är själv i rutan så tror jag definitivt inte hon är oskyldig och svag.

Är du verkligen säker på det? Du vet ju inte vad Linnea har sagt som inte vi ser, och med hennes attityd när hon är själv i rutan så tror jag definitivt inte hon är oskyldig och svag.
Säker är jag ju inte, men egentligen spelar dt ingen roll då det sättet är så oerhört elakt och märkligt att jag aldrig tycker att det är ok. Jag har aldrig mött folk som är så elaka och otrevliga som hon är mot Linnea. USCH!

Säker är jag ju inte, men egentligen spelar dt ingen roll då det sättet är så oerhört elakt och märkligt att jag aldrig tycker att det är ok. Jag har aldrig mött folk som är så elaka och otrevliga som hon är mot Linnea. USCH!
Det är ju bara att kolla valfri säsong av farmen så kommer du hitta samma scenario om och om igen. En som är "elak" och en som är "offer".

Tack och lov står hon upp för sig och försvarar sig!

Har ni helt missat att Linnea är ung :confused: Hon har inte levt så länge som tex Bettan och bara av det tycker jag att man kan förvänta sig att en fullvuxen människa som Bettan i övre medelåldern (eller nånstans där iaf), ska kunna uppföra sig på ett bättre sätt och inte bete sig som hon gör. Horribelt och fruktansvärt elakt.

När en människa är ung är hen skör och lättpåverkad, och jag känner mig uppriktigt ledsen över att Linnea fick utstå Bettans elakheter. Ja, jag vet att hon inte velat jobba, men det spelar ingen roll, man gör bara inte som Bettan. Det finns gränser för hur långt det får gå.

Glad att Stina stod upp för Linnea i köket när Bettan satte igång och gå på, och jag är glad att Linnea hörde det.

Tack och lov står hon upp för sig och försvarar sig!

Har ni helt missat att Linnea är ung :confused: Hon har inte levt så länge som tex Bettan och bara av det tycker jag att man kan förvänta sig att en fullvuxen människa som Bettan i övre medelåldern (eller nånstans där iaf), ska kunna uppföra sig på ett bättre sätt och inte bete sig som hon gör. Horribelt och fruktansvärt elakt.

När en människa är ung är hen skör och lättpåverkad, och jag känner mig uppriktigt ledsen över att Linnea fick utstå Bettans elakheter. Ja, jag vet att hon inte velat jobba, men det spelar ingen roll, man gör bara inte som Bettan. Det finns gränser för hur långt det får gå.

Glad att Stina stod upp för Linnea i köket när Bettan satte igång och gå på, och jag är glad att Linnea hörde det.

Jag säger inte att det är okej att bete sig som Bettan gjort. Det jag protesterar emot är att jag tror Linnea har provocerat och betett sig lika illa, att hon är ung är ingen ursäkt för så ung är hon inte. Åka till farmen och va så jäkla lat (och det har hon ju sagt själv att hon får det att se ut som att hon jobbar) är väldigt märkligt tycker jag. Och hur höll inte hon på på Maria?
Nej Bettans beteende är inte okej, men att Linnea är ung och oskyldig? Det köper jag inte.

Jag skulle också bli skogstokig på latoxarna Linnea och Alex. Kanske inte gorma som Bettan men nåt ditåt.
Jag med, det värsta jag vet är lata människor. Jag tål det inte. Men naturligtvis gormar man inte för det.

Det finns massor med olika alternativ att ta itu med problem. Gapa och skrika efter och till folk är bara ett perfekt exempel på uselt ledarskap.

Som vuxen borde man veta det här, som ung vore det bra att få lära sig det, ju tidigare desto bättre.

Lugn och stabil med integritet, det borde vara fler människors ledord här i livet.

Jag har varit med om flera situationer där någon i teamet är lat, eller inte vill jobba alls, men inte skriker och förolämpar jag den personen för det. Skulle aldrig falla mig in.
Linnea är ju knappt myndig, hon är bara 20. Då är man inte lika mogen som en som är 50 eller hur gammal den där Bettan nu är.

Kollar precis på farmen nu på play samtidigt som kan äter en sen middag.
Vad BRA att Stina blev Storbonde, jag gillar henne mer och mer, speciellt efter att hon försvarade Linnea och blivit lugnare. Nu får vi se vad som händer. Alex fick sig en knäpp på näsan. Han tror att han är så jäkla fantastisk. :rofl:

Liknande trådar

Tjatter Vilka tittar? Vad tycker ni hitills om årets säsong? Vad tycker ni om årets uppdelning med två gårdar?
Svar
11
· Visningar
503
Senast: Mirre
·
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
392
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 073
Senast: Enya
·
Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
2 950
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31