Ja, då får du tycka det.
Det är inget måste att äta kött.
Om det är ett måste eller inte att äta kött hör liksom inte till saken. Det är dömandet utan att veta bakgrunden som jag reagerar på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, då får du tycka det.
Det är inget måste att äta kött.
Om det är ett måste eller inte att äta kött hör liksom inte till saken. Det är dömandet utan att veta bakgrunden som jag reagerar på.
Jo det kan jag hålla med om, men gruppen var nog ganska enig om att de vill. Det hade varit bättre att göra det när veckans uppdrag var klara så de kunde ta hand om köttet.Tycker att Stina gott och väl hade kunnat vänta med att slakta.
Men hej där, var kom människorna in? Jo jag vet att Stina sa det men det var inte det vi diskuterade.Ja, du får gärna reagera.
Jag står för att det låter väldigt skevt att hellre skjuta människor än djur samtidigt som man äter djur, oavsett bakrund.
Men det är min åsikt och du behöver inte hålla med mig.
Men hej där, var kom människorna in? Jo jag vet att Stina sa det men det var inte det vi diskuterade.
Stina säger det när hon är väldigt känslopåverkad och jag tror inte ett ögonblick på att hon egentligen menar det.
Jag friar hellre än fäller, åtminstone om jag inte vet allt bakom, men vi är alla olika.
Ett tips för framtiden. Skriv det du diskutera och inte bara delar så motparten har en chans att veta vad du anser de kommentarer.Det var det det jag diskuterade.
Ett tips för framtiden. Skriv det du diskutera och inte bara delar så motparten har en chans att veta vad du anser de kommentarer.
Då var det dags igen!
oj, svårt att gissa, men Alex låter rimligt.Ja äntligen!Vilken tror/hoppad ni blir andrekämpe? Jag hoppas helt klart på tråkiga och fruktansvärt lata Alex
Då spelar det inte mig nån roll vem som får åka hem
![]()
Stör mig på Bettans översittarpersonlighet.![]()
Ja, hon var trevlig så länge man inte fick se hennes sanna "jag".Tyckte hon verkade vettig i början men nu stör jag mig bara mer och mer på henne....![]()
efter gårdskarlsveckan gick det utför.Ja, det har ju helt slagit slint där![]()