Farmen 2017

Om det är ett måste eller inte att äta kött hör liksom inte till saken. Det är dömandet utan att veta bakgrunden som jag reagerar på.

Ja, du får gärna reagera.
Jag står för att det låter väldigt skevt att hellre skjuta människor än djur samtidigt som man äter djur, oavsett bakrund.
Men det är min åsikt och du behöver inte hålla med mig.

Ja, du får gärna reagera.
Jag står för att det låter väldigt skevt att hellre skjuta människor än djur samtidigt som man äter djur, oavsett bakrund.
Men det är min åsikt och du behöver inte hålla med mig.
Men hej där, var kom människorna in? Jo jag vet att Stina sa det men det var inte det vi diskuterade.

Stina säger det när hon är väldigt känslopåverkad och jag tror inte ett ögonblick på att hon egentligen menar det.

Jag friar hellre än fäller, åtminstone om jag inte vet allt bakom, men vi är alla olika.

Men hej där, var kom människorna in? Jo jag vet att Stina sa det men det var inte det vi diskuterade.

Stina säger det när hon är väldigt känslopåverkad och jag tror inte ett ögonblick på att hon egentligen menar det.

Jag friar hellre än fäller, åtminstone om jag inte vet allt bakom, men vi är alla olika.

Det var det det jag diskuterade.

Jag har full förståelse för att inte folk vill se djur slaktas men ändå äta kött.
Finns folk som inte vill vara med och avliva sina djur, ska de inte få ha djur då?
Så för mig är det helt oväsentligt men på farmen förstår jag hur de tänker och det är ingen nyhet att djur slaktas där

Jaha, vad tyckte ni om gårdagens avsnitt? Jag tycker att det var ett tråkigt avsnitt, längtar till skogsmullarna flyttar in på farmen så kanske det blir lite roligare att titta på.

Liknande trådar

Tjatter Vilka tittar? Vad tycker ni hitills om årets säsong? Vad tycker ni om årets uppdelning med två gårdar?
Svar
11
· Visningar
503
Senast: Mirre
·
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
392
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 073
Senast: Enya
·
Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
2 950
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka