Farmen 2017

"Ding ding ding"

:rofl: ja herregud vad säger man? :laugh: Ingen människa jag hade orkat med iaf :cautious:

Blir nog lite spännande när skogsfolket hittar till farmen!

Jag hade hoppats på Alex som förstekämpe. Han är lat och osympatisk. Alex som storbonde :crazy: om Linnea åker ut. (vilket skulle vara skönt!)

Nä fy fan vilken jävla gris hon är! :wtf: Bara för att hon beter sig som hon gör, hoppas jag innerligt att Linnea vinner.

Hon förtjänar inte att bli behandlad på det här sättet, arbetslat eller inte. Jävla mobbing :turd: är vad det är :wtf:

Tycker Bettan gör helt rätt! Vill man få respekt och vara med i gruppen får man fasen jobba med :mad: Man kan inte tro att man bara kan glia runt och va stor i truten :rage:

Liknande trådar

Tjatter Vilka tittar? Vad tycker ni hitills om årets säsong? Vad tycker ni om årets uppdelning med två gårdar?
Svar
11
· Visningar
503
Senast: Mirre
·
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
392
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 073
Senast: Enya
·
Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
2 950
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka