Farmen 2017

Okej, trodde att alla här inne besatt någon övernaturlig röntgensyn om ens förflutna. Speciellt när tre på raken skrev samma sak :D:D

Jag hade hoppats på Alex, och jag tror att han försvinner. Vet inte varför, men jag stör mig så fruktansvärt på hans personlighet. :crazy: Han framstår som en som snackar skit och skryter om sig själv hela tiden, samtidigt som han är oerhört lat.

Haha åh nej! Jag har blivit bättre på att se det men innan fattade jag inte hur fasen han kunde se det :p Har nog tom festat med folk som rökat på när jag va yngre och inte fattat det :angel:

Ja jag klarar inte av honom heller, en snorkig latmask :cautious:

Det förklarar nog hur du kunde se hans bakgrund på direkten.
För mig såg han ut som vilken annan kille som helst. :D
Jag blandade ihop honom med den andra tatuerade killen, (Jimmy?), i början.

Jag gissar på att Robban (han som var gårdskarl) blir andrakämpe.
Jag har aldrig haft med missbrukare att göra men noterade det ändå direkt. Har också svårt att peka på nåt speciellt.

Alltså, Bettan eller vad hon heter. Så bra :love:

Jo fast samma kontroller har släppt igenom både Ewonne och Rose-Marie som fått vara med trots en massa hot om våld, för att inte tala om Sebastian Dawkins när det begav sig.

Jo, men det är ju dokusåpa. Allt är inte som det ser ut att vara. Det finns filmteam på plats som kan ingripa och andra ansvariga.

Kollar avsnittet nu, försöker se hur din sambo kunde gissa att han var en fd pundare? Jag ser ingenting :eek:

Han har ju världens pundar-face. Samma som Rose-Marie 2014. Pundare får ju det där karaktäristiska utseendet/dragen som inte försvinner. Jag varken umgås eller jobbar med pundare men ja man ser ju vilka som är det.

Jag fick googla Rose-Marie, men hon ser lite sliten ut på vissa bilder, på andra inte.
Här skulle jag aldrig kunnat gissa att hon varit sån.
https%3A%2F%2Fd1fc69ngj1uuz1.cloudfront.net%2F54c0d387b9a9f6bc8500069f%2F2015farmenrosie790.png%3F1

Gud vad kass jag är på att se sånt! Nu kommer jag fundera över det där ett bra tag.
Han har ju världens pundar-face. Samma som Rose-Marie 2014. Pundare får ju det där karaktäristiska utseendet/dragen som inte försvinner. Jag varken umgås eller jobbar med pundare men ja man ser ju vilka som är det.

Jo, men det är ju dokusåpa. Allt är inte som det ser ut att vara. Det finns filmteam på plats som kan ingripa och andra ansvariga.
Nej givetvis inte, menar bara att kontrollerna verkar lite, mja... Halvhjärtade, eller rent ut sagt urdåliga. Därtill ingriper de ju inte i tid heller, det är inte rimligt att folk ska kunna hota med våld i tid och otid och kasta stora stenar (eller vad det nu var) på andra deltagare och ändå få fortsätta vecka ut och vecka in.

Nej givetvis inte, menar bara att kontrollerna verkar lite, mja... Halvhjärtade, eller rent ut sagt urdåliga. Därtill ingriper de ju inte i tid heller, det är inte rimligt att folk ska kunna hota med våld i tid och otid och kasta stora stenar (eller vad det nu var) på andra deltagare och ändå få fortsätta vecka ut och vecka in.

Allt för tittarsiffror...och reklam i kvällspressen

Spontan reaktion om vissa av deltagarna:

Robban: URK! :wtf: "-Jag har varit i massor av diskussioner med feminister i Malmö!", och vännen, ändå har du en så usel argumentationsteknik? :eek:

Alexandra: Gullig och glad, gillar henne!

Linnea: Klarar inte av henne. Hennes ålder ursäktar inte att hon är lat och beter sig som en översittare.

Denise: Är det bara jag eller klagar hon på något så fort hon öppnar munnen?

James: Nejnejnej. Inte ännu en wannabe-guru som gör allt för att framstå som djup och insiktsfull. :yuck:

Niklas: Framstår som en av de få riktigt vettiga människorna:love:

Bettan: Pantertant, jag vill ha Bettan som bästis! :D

Spontan reaktion om vissa av deltagarna:

Robban: URK! :wtf: "-Jag har varit i massor av diskussioner med feminister i Malmö!", och vännen, ändå har du en så usel argumentationsteknik? :eek:

Alexandra: Gullig och glad, gillar henne!

Linnea: Klarar inte av henne. Hennes ålder ursäktar inte att hon är lat och beter sig som en översittare.

Denise: Är det bara jag eller klagar hon på något så fort hon öppnar munnen?

James: Nejnejnej. Inte ännu en wannabe-guru som gör allt för att framstå som djup och insiktsfull. :yuck:

Niklas: Framstår som en av de få riktigt vettiga människorna:love:

Bettan: Pantertant, jag vill ha Bettan som bästis! :D
Håller med om det mesta förutom att mina tankar om bettan än så länge är neutrala. Blandar fortfarande ihop dom.

Liknande trådar

Tjatter Vilka tittar? Vad tycker ni hitills om årets säsong? Vad tycker ni om årets uppdelning med två gårdar?
Svar
11
· Visningar
503
Senast: Mirre
·
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
392
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 072
Senast: Enya
·
Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
2 950
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V