Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. Så mycket för den potentiella favoriten, karljävelHampus får jag dåliga vibbar av
Man blir ju bara så matt av alla latmaskar. Hoppas Gutta får dem att sätta lite fart.Det blir nog en livad säsong
Var det rätt som fick "lämna" Farmen?? Och har han lämnat
Jag tror han kommer till den andra gården
Trist att Ali rök, tycker han var kul. Nåja, när han var vaken iaf. Morgan gillar jag iofs också så det gick väl på ett ut egentligen.
Än tristare är att det klipp tv4 lagt ut idag från kvällens avsnitt definitivt verkar spoila både vem som blir storbonde, vem som blir gårdskarl och en grej till
Ja men gud, det hade jag glömt! Det gjorde de ju!Dåligt av Tv4, var det inte något år när de klippte så man såg vem som blev vinnaren, innan sista avsnittet?
Ja men gud, det hade jag glömt! Det gjorde de ju!
Jag brukar missa spoilers vanligtvis, orkar inte koncentrera mig tillräckligt, men har fattat det från trådarna på flashback att tv4 är helt hopplösa med spoilers varje år. Så när tom jag ser det uppenbara är det rätt sjukt illa. Jag hoppas att storbonden och gårdskarlen som syns bara är något missvisande men hey, it's tv4 liksom... Sista grejen kan definitivt inte vara missvisande så folk som vill undvika spoilers borde definitivt inte kolla klippet.
Helt rätt person som fick lämna, och ja, han kommer säkerligen till Sörgården, tyvärr. Vilken lat och otrevlig människa!
Och Ewonne /Ywonnes beteende med blomman? Hur märkligt som helst! Hur skulle folk kunna veta att det var hennes pappas favoritblomma? Kniv i magen eller vad hon nu sa. Pinsamt!