Vem vinner hela baletten då? Har ni några gissningar nu när vi börjar känna personerna. Vem är mest lämpad att sköta hela farmen?
Ida eller Amanda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem vinner hela baletten då? Har ni några gissningar nu när vi börjar känna personerna. Vem är mest lämpad att sköta hela farmen?
Amanda är bra med djuren så jag tycker och tror hon vinner! På andra plats Ida eventuellt Alex men Alex är så anonym, känns inte som man vet något om honom överhuvudtaget. Han är glad iaf, ler jämtVem vinner hela baletten då? Har ni några gissningar nu när vi börjar känna personerna. Vem är mest lämpad att sköta hela farmen?
vem tror ni blir storbonde?
Jag fick känslan att det blir Sylvia. Men hoppas på Ida eller Örjan.
Måste de bli storbonde eller kan de avstå? Vet u att Alex inte vill vara storbonde.
Jag kan inte låta bli att tycka att det är lite tramsigt att alla är sura på Sylvia för att hon inte la sig och för att hon har ljugit. Vad tror dom att dom är på kollo eller?
vem tror ni blir storbonde?