Får man länka till andras off. bilder?

C

Curly

Om det finns en offentlig hemsida där folk lägger sina bilder som de kan länka till och andra kan se (msn t ex). Får man länka till deras bilder härifrån då för att visa en speciell bild?

Hittade nämligen en hemskt rolig bild jag vill visa andra och den är officiell. :D

Sv: Får man länka till andras off. bilder?

Curly skrev:
Om det finns en offentlig hemsida där folk lägger sina bilder som de kan länka till och andra kan se (msn t ex). Får man länka till deras bilder härifrån då för att visa en speciell bild?

Hittade nämligen en hemskt rolig bild jag vill visa andra och den är officiell. :D

Nej inte utan tillstånd från den som lagt upp bilden.

Liknande trådar

R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 909
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
15 605
Senast: MiaMia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 881
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar