Men USCH. Jag har så svårt för sånt. Hon började även med att snacka om narcissm inom hovsammanhang och dra lite olika saker över en kam. Med tanke på hon höjer en viss N***a till höga skyn som håller på här i trakterna så har hon varit lite på min "avvakta lista" ett tag. Den personen (N) har jag sett verka hästar sönder flera gånger om (verkar dom ner båda i trakt och hovväg så dom typ går på strålen), min verkare har tagit över flera kunder från den personen vart personen hade "utdömt" en häst och sagt den aldrig skulle gå ridas igen, och troligen behövs avlivas. Min verkare tog över den och nu är den fullt igång och ridbar. Desutssom visste jag inte man som verkare N håller på får döma ut hästar när man inte är veterinärTrodde jag också, men sen började hon med nå dravel om "meridianer" och annat pseudovetenskapligt dravel i höstas och jag kände ba "Ja..ja.....*var är avföljarknappen???*" Så föga förvånad tyvärr.
Desutssom gjorde denna N ett uppslag gällande allt gift i svarta vatten baljar och hur hästar istället bör dricka ut naturkällor.