Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
pigleton skrev:Men jösses vad skönt, tänk vad underbart det kan vara när rättvisan segrar.
Jättegrattis!
kristel skrev:Än har inget överklagande av domen kommit och jag hoppas, H O P P A S att det betyder att denna historien är klar för att läggas bakom mig nu .
Jag hoppas att min Charlton har det bra där han är nu, han kommer ALLTID att saknas mig
alazzi skrev:Vilken härlig bild
Hoppas så innerligt att det inte kommer något överklagande.
kristel skrev:Såja!
Idag kom brevet med delgivning om överklagan från Kammarrätten, så nu ska det dras igång igen ...
Våga tro!!!! Massor av KRAMAR!!!... (när kommer du förbi T-ryd då???)...kristel skrev:Och igår kom ytterligare ett brev från Kammarrätten.
Så här står det att läsa:
Kammarrätten har fattat följande:
BESLUT
Målet avskrivs från vidare handläggning.
Jag såg ut så här-----> ?!?!?!?!?
Ringer dit och får veta att Veterinär L.A återkallar sitt överklagande
och talan.
Så DETTA är ett beslut som INTE kan överklagas enligt vad jag fått höra men frågan är:
VÅGAR jag hoppas att det är över nu?!?!?!?!?
/kristel, glad, glad, GLAD men ytterst fundersam över VARFÖR man gör som han gjort ?!?!?!!
Det börjar gå upp så smått för mig att det kanske är över nu och jag börjar känna en STOOOOR lättnad kan du tro!Piraja skrev:Våga tro!!!! Massor av KRAMAR!!!... (när kommer du förbi T-ryd då???)...