FÅR de göra så?

Sv: FÅR de göra så?

Avtal med barn är inte giltiga om inte vuxna ger sitt medgivande(vårdnadshavare)
Det finns rötägg som kringår det hela genom att man gör sms deals och då, om man har ett abonemang och en vuxen står för det kan man hävda att dealen gäller.

För ngt år sedan köpte en unge inredning till ett hus i en digital värld för tusentals kr via mobiltelefon och ungens ena förälder tecknade obonemanget och var därför betalningsanvarig...

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 190
Senast: Gunnar
·
Samhälle Jag har fått ett problem. Eller fått och fått... Har haft detta problem tidigare! Sommaren 2009 köpte jag och dåvarande pojkvän hus i...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 428
Äldre Snart 36 år gammal finner jag mig plötsligt stående utan varken jobb, häst eller man. Mitt liv är ett helt oskrivet blad och det är med...
2
Svar
36
· Visningar
3 106
Senast: Tranan
·
Hemmet Buke brukar ju ha svar på allt så jag tänkte bolla lite med er :) Jag och sambon köpte ett jättefin hus för ett tag sedan, samma dag...
Svar
19
· Visningar
2 787
Senast: Draumsyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama