fälttävlans läger

E

ekran

Hej! Funderar på att gå på ett "fälttävlans ridläger" i sommar (ungdom), men jag kommer inte att ha tillgång till egen häst då...finns det några träningsläger där man inte behöver det? Har försökt hitta läger på internet men inte lyckats så bra. Det skulle vara kul om ni kunde PM:a mig (tror inte att man får skriva ut sånt?) om bra ridläger ni varit på och hur man får kontakt med dem..de kanske har en hemsida?:bow: Ska också tillägga att jag aldrig ridit fälttävlan och därför tänkt gå på ett läger där man kan pröva på det (är ej nybörjare..ridit i ca 10 år) det verkar vara så otroligt roligt!.:bump:

Sv: fälttävlans läger

Har du funderat på ett läger utomlands? På Irland finns det ju t.ex. läger för ungdomar... Bara att söka på ridsportresor :-)

Sv: fälttävlans läger

ok, tack! ååh, irland låter ju inte så fel:angel: ska kolla upp direkt:)

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 333
Senast: monster1
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 052
Senast: Bison
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 452
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 129
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18