fälttävlan räknas!

Sv: fälttävlan räknas!

Vad härligt med uppskattning. Grattis Prince Fair!

Tack alla!!! :bow: :bow:

Jo det är väldigt trevligt, känns roligt att ridsporten kan få positiv uppmärksamhet åxå :)

Blev väldigt förvånad när Ridsport ringde igårkväll :o

jättekul , grattis.

När ja läste de där på ridsport så tänkte jag direkt på våra duktiga ekipage här på buke. oinsatt som jag är så visste ja dock inte vem som är vem av er men visste att du fanns här iaf :p *svammel*

Ryser när jag läser det. Hon är verkligen värd det. Stort Grattis.

Grattis så jätte mycket härifrån oxå :banana:

Jättegrattis till dig!! :)

Det är jättebra att en så kostsam sport får stöd på detta vis, hoppas andra kommuner och sponsorer följer efter.

Grattis igen!

Kul, GRATTIS!

Alltid kul när ridsporten får lite uppmärksamhet

Grattis!! :banana: :bump:

Och vad roligt att en kommun "vågar" göra något sådant, det är ju ändå rätt ovanligt att hästsporten räknas!

tack alla igen :bow:

vet inte vad jag ska göra med pengarna, men har en känsla av att de kommer att hinna försvinna till allt möjligt innan jag bestämt mig :o :D

GRATTIS så jättemycket! Superkul för dig, ser fram emot att se dig i YR-mästerskapen också :bump:

Jätte roligt att Du fick det, det är du värd!! Stort Grattis!!

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 262
Senast: Badger
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 038
Senast: Raderad medlem 149639
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 808
Senast: MiniLi
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 767
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2