Det såg verkligen inte kul ut :(
Blödde från knäet och såg kort ut i steget när han ledde ut den.

Reagerade lite på att ryttaren inte bröt direkt efter det hindret.
 
Ja han har nog ruggigt dåligt samvete för det nu. Hästambulansen var där och hämtade den på kvällen för att åka till klinik, får hoppas att det bara var ytliga sår.
 
Någon som vet hur det gick för hästen som skadades idag på Falsterbo derby?
Min tränare som jobbar i stallarna har lagt ut bild på den idag att den nu är på plats igen omplåstrad och välmående. Verkar dock som den gjort illa båda framknäna då den var bandagerad på båda
 
Ingen som vet hur det gick för tjejen som ramlade av första kvaldagen för 5-års hoppning? Medvetslös med ansiktet i sanden, lastades i ambulans bakom skynken för publiken! Asskumt, ingen verkar veta hur det gick?!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Endast två ryttare tog sig igenom banan felfritt i Falsterbo Derby. Efter en spännande omhoppning tog Steve Guerdat hem segern till...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nästa år rids finalen i lag-SM för ponny i hoppning i Falsterbo. Superkul och fantastiskt att få tävla tillsammans med internationella...
Svar
0
· Visningar
518
Senast: Gunnar
·
Anläggning Tror vi köpt borstar på olika typer av mässor, typ Falsterbo eller Göteborg Horse Show och nu när sista var utsliten har jag googlat mig...
Svar
2
· Visningar
591
Hästmänniskan Hjälp!!! Jag och min familj ska för första gången åka ned och kolla på Falsterbo horseshow. Men vi har svårt att fatta vad det är man...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Fråga?

Omröstningar

Tillbaka
Upp