Faktura strömsholm

C

CassyJo

Någon som har erfarenhet av hur lång tid det tar innan man får sin faktura från strömsholm efter att man varit där med hunden?

Jag ska nämligen få faktura på avlivningen då dem inte skickar den till försäkringsbolaget utan det är något jag måste göra själv konstigt nog men resterade kostnader kunde de skicka till försäkringsbolaget.

Hur som helst, så har jag väntat snart i 2 veckor på fakturan och försäkringsbolaget börjar bli otåligt. Har ringt till Strömsholm och sagt att vi måste ha fakturan då den ska in till försäkringsbolaget och får bara svaret "de har inte fixat ordning fakturan än utan den fixas och skickas när vi har tid". Jag börjar bli något lack på detta ständiga jagande på dem nu och försäkringsbolaget vill ha in alla papper vilket jag också sagt till Strömsholm åtskilliga gånger men det är inte deras problem anser dem :confused:. Alltså gud, detta börjar bli en följetong och jag känner mig något stressad av att inte ha koll på någonting, jag vet heller inte vad fakturan landar på och det visste inte dem på Strömsholm heller.:crazy:

Sv: Faktura strömsholm

När vi tog bort våran hund på Strömsholm så direktreglerades det och alla andra kostnader (röntgen m.m.) och sen fick vi faktura på det resterande bara några dagar efter.
Det rörde sig om ett dolt fel, vet inte om det är någon skillnad mot ditt fall?

Det har gått knappt en vecka sedan du var där, så jag skulle nog avvakta ett tag, de har ju en hel del patienter att ta hand om och de går nog före pappersarbete.

Vi är inne på andra veckan, därav skrev jag snart 2 veckor. Jag tycker det dock är skumt att de inte kan direktreglera avlivningskostnaden, till mig sa dem att jag måste betala den och sen själv skicka den till försäkringsbolaget. Sen att de inte fixat ihop en faktura än eller ens kan svara på vad kostnaden för avlivningen ligger på... ja, jag får väll se när jag får den men jag vet en del som fått sina samma dag.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 227
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 745
Senast: fixi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 735
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 741
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka