Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en lista som är sparad och den är alltid på.Hur ställer jag in så att en vän bara kan se mina offentliga statusar? Lösningen att välja "utom" på hen varje gång jag uppdaterar verkar onödigt bökig, det måste finnas ett enklare sätt? Vill också slippa göra listor där hen inte är med.
Varför tar du inte bort "vännen" iställetTack alla tre, särskilt @niphredil, det var exakt det jag behövde!
(Nu har den jäveln fått vad hen förtjänar )
Varför tar du inte bort "vännen" istället
Varför tar du inte bort "vännen" istället
Ja, jag överväger ju det också.
Såhär är det: ett par som jag är vän med är i djup konflikt med en verksamhet som jag gillar och stödjer. Jag har talat om för kvinnan i paret, det är henne jag har mest kontakt med, att jag inte kommer att välja sida, jag gillar både dem och verksamheten. Paret tycker dock att jag är naiv och inte skulle gilla verksamheten om jag bara hade "hela bilden".
Igår delade jag en fin och positiv grej om verksamheten - och mannen blev galen. Han blockade mig från att läsa det han har vänstatus på. Och SEDAN skrev han, med vänstatus, en osande drapa om hans så kallade vänner vars fucking shit han inte ville läsa för de förstod inte ens vad de delade. (Jag har fått det berättat för mig, läsa det kan jag ju inte). Och, nu kommer det roliga: han skrev "you know who you are". Trots att han dolt det för mig.
Dessutom: varför hindrar han mig från att läsa på hans sida när det han vill är att slippa läsa på min? Många frågor blir det.
Min princip är att aldrig sänka mig till nivån där någon jävlas med mig. I går sket jag i den principen.
Alltså han har koleriskt humör, sociala svårigheter och problem med impulskontrollen. Först tänkte jag som flera gånger tidigare Ja ja, Johnny är Johnny (han heter något annat). Men sen blev jag förbannad och tänkte att pissar du på mig så pissar jag tillbaks.Seriöst?! Blir folk plötsligt barnrumpor när de skaffar FB?! Det är ju totalt dagisnivå. Han hade rykt fort som attan kan jag säga
Principer är bra men ibland måste man bryta mot dem så man vet att man har några
Nej nej, kollegor var nån annan i tråden.Jag hade nog tagit bort vederbörande. Fattade jag det rätt att ni är kollegor? Mkt barnsligt beteende. Fattar inte folk som tar konflikter på Facebook rent allmänt. Kaos på den.
Den enda person jag ogillaren ändå är vän med på FB är en släkting. Där känner jag att jag typ "måste vara vän med hen" för släktfridens skull". Har dock avföljt hen för att slippa störas av personen
Nej nej, kollegor var nån annan i tråden.
Alltså han har koleriskt humör, sociala svårigheter och problem med impulskontrollen. Först tänkte jag som flera gånger tidigare Ja ja, Johnny är Johnny (han heter något annat). Men sen blev jag förbannad och tänkte att pissar du på mig så pissar jag tillbaks.
Me too. Alltid the bigger person.Jag har full förståelse för din reaktion
Givetvis skulle jag inte ha gjort något sådant, jag är alltid balanserad och lugn
Om jag hade varit du, så hade jag lagt in fler positiva Inlägg om verksamheten.Ja, jag överväger ju det också.
Såhär är det: ett par som jag är vän med är i djup konflikt med en verksamhet som jag gillar och stödjer. Jag har talat om för kvinnan i paret, det är henne jag har mest kontakt med, att jag inte kommer att välja sida, jag gillar både dem och verksamheten. Paret tycker dock att jag är naiv och inte skulle gilla verksamheten om jag bara hade "hela bilden".
Igår delade jag en fin och positiv grej om verksamheten - och mannen blev galen. Han blockade mig från att läsa det han har vänstatus på. Och SEDAN skrev han, med vänstatus, en osande drapa om hans så kallade vänner vars fucking shit han inte ville läsa för de förstod inte ens vad de delade. (Jag har fått det berättat för mig, läsa det kan jag ju inte). Och, nu kommer det roliga: han skrev "you know who you are". Trots att han dolt det för mig.
Dessutom: varför hindrar han mig från att läsa på hans sida när det han vill är att slippa läsa på min? Många frågor blir det.
Min princip är att aldrig sänka mig till nivån där någon jävlas med mig. I går sket jag i den principen.
Men varför fortsätter du vara vän med honom på Facebook då? @mandalaki
(önskar att jag också hade haft uppretad vän på fb )
Ja, ibland.Va? Är du sjukt uttråkad IRL eller vad?