Få mindre pdf-format?

Saybia

Trådstartare
Går det att göra det på nåt sätt?
Har två lika stora dokument men pga. att den ena innehåller fler bilder som dessutom är högupplösta så blir den större i MB när jag sparar (båda sparas i pdf-format)
Det ena dokumentet är på 8,85 MB och det andra på drygt 15 MB... kan man göra det mindre i MB på nåt sätt så det går att skicka i mail som bara accepterar 10 MB? jag kan inte dra ner på upplösningen då det måste vara det jag satt :crazy:

Sv: Få mindre pdf-format?

Om du måste ha bilderna så högupplösta så blir det nog svårt, annars kan du ju dra ner på bildkvalitén under Avancerat -> PDF-Optimering.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 891
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 915
Senast: lizzie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 083
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?

Hästrelaterat