Få bort inloggningsnamn..

Humelibumlan

Trådstartare
Hm, hur ska jag förklara?
När jag ska logga in på en sida eller söker på något sparas det och när jag sen ska logga in på t ex buke, står där 50 olika förslag på vem jag kan tänkas vilja logga in med?? Hur får jag bort dem och får Herr.Dator inse att jag inte alls vill att det ska sparas?? :confused:

Någon som förstår?? :o

Sv: Få bort inloggningsnamn..

för det första måste man veta vad du har för internetprogram? Explorer, mozilla eller vad det nu än är...

verktyg-internetalternativ- fliken innehåll - komplettera automatiskt, inställningar, så kommer det upp en ruta där du får klicka det du vill

förmodligen användarnamn och lösenord och fråga om jag vill spara lösenordet, men i fliken allmänt så rensar du bort det som finns sparat sedan tidigare...

alltså, du vill spara det som är ditt och inte alla andras?

rensdar du hela och klickar i att du inte vill spara alls kmmer det att få knappa in hela dit användarnamn varje gång..

enklast är att när du kommer till den ruta där det står 50 olika inloggningsnamn så för muspekaren över ett av de namn du inte vill ha kvar, klicka inte, men tryck på delete när namnet är markerat.. då försvinner det.. fortsätt likadant med resten..

alltså, du vill spara det som är ditt och inte alla andras?

rensdar du hela och klickar i att du inte vill spara alls kmmer det att få knappa in hela dit användarnamn varje gång..

enklast är att när du kommer till den ruta där det står 50 olika inloggningsnamn så för muspekaren över ett av de namn du inte vill ha kvar, klicka inte, men tryck på delete när namnet är markerat.. då försvinner det.. fortsätt likadant med resten..

Tackar!! :bow: :bow: :bow:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 275
Senast: lizzie
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 471
Senast: monster1
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: Oknytt
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 564

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka