Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror Glampi kommer bli KANONsnygg! Han har en väldigt vacker färg..
Hur stor är han?
Gullan86.......vill åsså ha.vilken goding..
Ska få en sån till våren med den färgen...det jag har beställt
Här är Frostros (Vidars mamma) kommentera gärna Det här var för några år sedan men hon har inte ändrats så mycket
[/url]
hur stor är din hingst? är det bara människan på bilden som står nära kameran eller är hästen inte jättestor?
Han är väldigt omusklad över just korset, han har inte heller fullt med ryggmuskler ännu då han tappade en del när han inte kunde hållas igång i våras. När han springer höjer han upp hela ryggen och blir helt jämn, både med och utan ryttare. När han däremot står stilla så ser man väldigt tydligt att han är just lite spetsig över korset.Han är snygg din pärla, högbent, välrest och proportionerlig.
Men jag tror du har tagit korten i lite lustig vinkel för jag tycker han ser tunn ut nästan spetsig över höfterna och korset, och så ser han ju inte ut på bilderna i gångartstråden där är han rund och fin över ryggen.
Vackert huvud, det enda jag skulle klanka ner på är hans hals, skulle gärna se att den var lite mer välvd, eller så blir jag lurad av klippningen...