Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din häst gillade jag jättefin, jag tycker han utstålar RIKTIG islandshäst på nåt sätt så som man tycker/tror de skall se ut.
massa härlig man kanske lite tanig lugg och svans. men du har stallt han i en färdelaktig uppförsbacke med så det är lite svårt att se om han är överbyggd.
men han ser kraftigt musklad ut, inte för smal och tanig utan perfekt.
ganska grovt huud men endå konkavt, stora ögon lite långa öron. kanske lite för små ganacher om man skall gå efter rasstandarden. fint ansatt hals fin resning på bilden. lite lite underhals men inte alls något farligt så, lite måste de ha för att orka bära sig i tölten med. lagom lång rygg ngt kort länd kanske men det är bra att länden är ganska kort eftersom den kan försvaga ryggen annars. fint kors. fina ben ser ngt gracila ut men han ser ut att kunna röra sig väldig bra.
han ser jättefin ut hur hög är han och vad har han för stam?
din tjej ser ut att vara av den äldre modellen, lite grov hals, dock ganska högt ansatt, men grovt ansatt, ganska grovt huvud inte jätte feminint precis, kort rygg, ngt sluttande lång länd, kort sluttnde kors. ngt överbyggd.
benen ser fina ut tycker jag kanske är lårbensvinkeln ngt rak.
hon ser ut som en söt liten skogstjej men nu har vi ju inte sett gångartsbilder ännu.
men har hon eksem eller bara väldigt lite lugg och man?
Kul att du gillar henneDen här modellen på häst diggar jag!
Hur gammal är hon på bilden, och hur hög är hon?
/Anna