Expo Sthlm

niardasp

Trådstartare
Vad brukar det finnas för nåt på expo sthlm? Tror ni det finns landsköldpaddor?

Hur fungerar allting, som en stor mässa bara där man kan gå runt och kolla och ev. köpa något djur?

Sv: Expo Sthlm

nu har jag aldrig varit på just expo sthlm. Men en hel del andra mässor, det är en liten mässa. Landsköldpaddor kan jag inte svara på men jag tycker nog det har varit ganska dåligt med sköldpaddor i år över huvud taget. Det kostar att gå in, det gör det på alla reptilmässor. Folket är trevligt och antagligen kan du haffa första bästa försäljare och fråga om den paddan du är ute efter. Alla känner alla litegrann :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 197
Senast: Maniac123
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 040
Senast: Squie
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
339
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama