Hyfsat känd youtuber.Vem är Nikki?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hyfsat känd youtuber.Vem är Nikki?
Schweiz sångare sjunger helt sjukt bra sångtekniskt och känslomässigt och sånt blir jag berörd avJag förstår inte hur Schweiz kan vara gillad av så många? Så tråkig låt.
Mina favoriter är Litauen, Finland och Italien. Malta, Cypern och Sverige är okej.
Den långa programledarenVem är Nikki?
NikkiTutorials, hon är en känd Youtuber och influencer. Det är den blonda programledaren.Vem är Nikki?
Schweiz sångare sjunger helt sjukt bra sångtekniskt och känslomässigt och sånt blir jag berörd av
Känsla berör mig lika mycket i hårdrock som klassisk
Azerbajdzjan får mig att längta efter arabiska föreningen och vattenpipa. En bra känsla alltså!Ok.... Jag säger:
Ukraina
Litauen
Och ev Azerbajdzjan som en bubblare. ”Mata Haaaaari”!! Låter som att de tagit random turkhit och ba KÖÖÖÖÖÖÖR!!!
Så är detJo jag kan förstå det om det rör sig om typ Celine Dion. Men tycker inte Schweiz riktigt klassar in där. Men smaken är som baken
Azerbajdzjan får mig att längta efter arabiska föreningen och vattenpipa. En bra känsla alltså!
Orimligt att den här låten slog Soldi.
För längeHur länge håller det på?
Det skulle vara till midnatt...Hur länge håller det på?