Ja. Det gör han ju alltid, som ett rådjur i strålkastarljuset på E6:an. Men nu var det ännu värre.Han verkade otroligt nervös tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Det gör han ju alltid, som ett rådjur i strålkastarljuset på E6:an. Men nu var det ännu värre.Han verkade otroligt nervös tycker jag.
Måns och Petra bevisade precis vad jag saMen då skulle de väl ta till alla dessa teman som - Worldpeace, Love, Freedom .... dvs exakt alla dessa teman man hör om varje år? bara det att det blir ett samma ämne i varje låt...?
Jag är typ 130 cm lång så jag får väl göra det åt digOm Måns inte hade varit 135 cm lång hade jag lagt in en stöt
Om Måns inte hade varit 135 cm lång hade jag lagt in en stöt
Tell us moreHan är rätt bra på att lägga in stötar själv på allt som rör sig. så att ehhhhmm säga
Ja precis, det var det jag menade.Ja. Det gör han ju alltid, som ett rådjur i strålkastarljuset på E6:an. Men nu var det ännu värre.
Inte ens för dina kära buke vänner?Det skulle du gärna vilja va
My lips are sealed
Han är rätt bra på att lägga in stötar själv på allt som rör sig. så att ehhhhmm säga
Meh! Säger man A får man säga BDet skulle du gärna vilja va
My lips are sealed
Meh! Säger man A får man säga B
säger trots vinet som en äkta politiker: inga kommentarer
säger trots vinet som en äkta politiker: inga kommentarer