EUROVISION SONG CONTEST 2016 - FINAL!!!

Okej... det blev sämre och sämre... där efter Ace of Base nånstans :p

Speedade klipp med låtar, nejtack. Man hann ju knappt höra vissa låtar och det lämnar en mest funderandes på vad den där låten var för någon. Justin Timberlake är väl ok men varför?

Har aldrig fattat grejen med Justin Timberlake...
Går och kissar hunden. Om hon är vid liv. Verkar som att hon däckat :cautious:

Kompisen har checkat ut!

12292846_956341244446824_1212978376_n.jpg

JT gör väl reklam för en ny film han är i Europa och promotar läste jag någonstans. Gud det tar aldrig Slut. Sitter hos syster och systerdotter. Det känns som allting låter likadant och jag har ätit alldeles för mycket chips och ostbågar :angel: vad blev det av den nakna vargen? :idea:

Jag gillade israel, bulgarien (ace-sound), tyskland, australien, litauen spanien malta, uk, armenien.

Var ok:
Serbien, frankrike, ryssland lettland.
österrike var mysig

Vill gilla polen, men gör det inte riktigt, kändes lite dammig.

Haha detta är ju rätt roande :rofl:
Eller så har jag bara druckit för mkt vin :cautious:
Vet inte vad hunden har tagit dock... för mycket är det iallafall

Liknande trådar

Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
30 013
Senast: Hedinn
·
Kultur Men självklart ska vi ha en tråd som ESC semifinal 2 också! Sändningen börjar kl 21:00 på torsdag! :banana::banana::banana: Ni kan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 394
Senast: Tassetass
·
Äldre I morgon torsdag kör vi vidare! Det är dags för semifinal 2 i Eurovision song contest!! :bump::bump::bump::bump: Jag ser fram emot att...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
6 255
Senast: voltis
·
Äldre På tisdag kl 21:00 i svt1 är det äntligen då dags! För bland det roligaste jag vet....Det slår både mellon och nästan fotbolls vm... Det...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
5 966

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka