EUROVISION SONG CONTEST 2016 - FINAL!!!

Jag blir tokig, jag hör inte ett ord av vad Mans och Petra säger, den österrikiska kommentatorn maste prata över dom hela tiden.

Tur att jag inte hade tänkt rösta, hade ändå inte vetat vem jag skulle rösta på ändå :cautious:
för många låtar för att kunna hålla reda på! :crazy:

Tror inte jag orkar vara vaken i 1,5 timmar till tills vi har en vinnare...dock verkar mina grannar ha öppnat en houseklubb i mitt sovrum så kommer väl vara ofrivilligt vaken ändå :cool:

Fast jag gillade ungerns trummor ... kanske för den som slog på den :angel: *kikar tillbaka på första sidan i tråden* freddie själv såg inte så illa ut heller :d

... ja det blev lite pinsamt när de visade alla låtar och plötsligt blev det så lågmält att jag fick titta upp - och det var sverige :o:angel:

Jag hejar på Lettland och Australien. Resten skiter jag i (hade dock hejat på Georgien om de bara haft ett framträdande som gick att titta på utan att få ont i ögonen).

Nederländerna och Österrike är mina favoriter. Och sa lite Sverige förstas.
Israel och Polen är inte heller daliga.

Men österrikarna är inte sa sugna pa att organisera nästa ar igen sa jag hejar pa Nederländerna.

Jag röstar på hon med den guldiga catsuiten... öhm var det Azerbadjan? Och eventuellt Kroatien. Men främst Ryssland. Tror att han vinner..

Fattar inte alls grejen med hypen kring Australien. Hon kan ju sjunga men låten är ju menlös

Liknande trådar

Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
30 013
Senast: Hedinn
·
Kultur Men självklart ska vi ha en tråd som ESC semifinal 2 också! Sändningen börjar kl 21:00 på torsdag! :banana::banana::banana: Ni kan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 394
Senast: Tassetass
·
Äldre I morgon torsdag kör vi vidare! Det är dags för semifinal 2 i Eurovision song contest!! :bump::bump::bump::bump: Jag ser fram emot att...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
6 255
Senast: voltis
·
Äldre På tisdag kl 21:00 i svt1 är det äntligen då dags! För bland det roligaste jag vet....Det slår både mellon och nästan fotbolls vm... Det...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
5 966

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka