EUROVISION SONG CONTEST 2016 - FINAL!!!

först lite måns-wannabe med bakgrunden men sedan blev jag lite fascinerad och undrande hur han liksom gick i luften :o:p

edit: JAHA, det var ryssland! aha, då kanske jag förstår varför man har pratat om framträdandet lite :D

Alltså, melodifestivallåtar är sällan bra på riktigt. Det är liksom en genre för sig som inte ska jämföras med "vanlig" musik :)
Mvh,
hon som mest lyssnar på klassisk musik.
Finns massa eurovision-sånger jag gillar så där håller jag inte med :).

Spanien blev jag positivt överraskad av. :up: Gillade hennes show.

Rysslamd har en ganska bra låt men framför allt coola specialeffekter. Och i kväll kom jag på vad jag förknippar deras låt med: bandet BWO! Är inte hans röst lik BWO:s sångares och det känns som att musiken påminner om dem också. Var inte de stora i Ryssland?

Alltså, åh, jag gillar verkligen verkligen Lettland! Nästan så att jag vill rösta, men jag vägrar rösta på något alls egentligen. Kommer säkert lyssna på den igen, efter tävlingen. Det är ovanligt för att vara mig :p

Liknande trådar

Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
30 013
Senast: Hedinn
·
Kultur Men självklart ska vi ha en tråd som ESC semifinal 2 också! Sändningen börjar kl 21:00 på torsdag! :banana::banana::banana: Ni kan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 394
Senast: Tassetass
·
Äldre I morgon torsdag kör vi vidare! Det är dags för semifinal 2 i Eurovision song contest!! :bump::bump::bump::bump: Jag ser fram emot att...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
6 255
Senast: voltis
·
Äldre På tisdag kl 21:00 i svt1 är det äntligen då dags! För bland det roligaste jag vet....Det slår både mellon och nästan fotbolls vm... Det...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
5 966

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka