EUROVISION SONG CONTEST 2016 - FINAL!!!

ser inte vilket land det är (:o) men nummer 15 var väl inte så illa med rösten? (obs, säger den hörselskadade :angel:)

Australien är min favorit hittills. :) Och så gillar jag verkligen Frans låt även om det gick lite svajigt. Kan tänka mig att han blev lite överväldigad av publikmottagandet.

Nederländernas gillar jag också men jag tycker inte den ska vinna.

Lituation öser verkligen ut sitt allt tror jag iallafall! :up: stort gilla när man gör sitt allra bästa! :up:

Kroatien känns som en Cranberries-wannabe. Ok låt, ok röst.

sorry men jag måste erkänna att Rysslands refräng svänger och sätter sig som karlssons klister

Liknande trådar

Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
30 013
Senast: Hedinn
·
Kultur Men självklart ska vi ha en tråd som ESC semifinal 2 också! Sändningen börjar kl 21:00 på torsdag! :banana::banana::banana: Ni kan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 394
Senast: Tassetass
·
Äldre I morgon torsdag kör vi vidare! Det är dags för semifinal 2 i Eurovision song contest!! :bump::bump::bump::bump: Jag ser fram emot att...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
6 255
Senast: voltis
·
Äldre På tisdag kl 21:00 i svt1 är det äntligen då dags! För bland det roligaste jag vet....Det slår både mellon och nästan fotbolls vm... Det...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
5 966

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka