EUROVISION SONG CONTEST 2016 - FINAL!!!

Australien - äntligen en riktigt jäkla kraftfull låt med en kvinna som kan sjunga! (vilket ju inte är ett krav för att få vara med i Eurovision många gånger :cool:).
Detta är liksom en riktig låt.

jag är ju gravt hörselskadad, men jäklar - detta är någon som kan sjunga! i mina öron iallafall, och det är inte alltid ett högsta betyg :p

släpp musikerna ut ur sina burar! #cypern :angel::D

edit: men jag gillar att de har äntligen lite mera rock! :cool:

Cypern. Ännu en låt med rocksnubbar i gallerburar. Seriöst känns som om man sett det typ 10 gånger redan, de kunde väl ansträngt sig lite bättre för att få till ett mer originellt nummer?
Soundet känns dessutom typ 2008 och inte 2016.

Haha Cypern, vilken wannabee fuck boy-blick han har! Försöker kompensera kass låt? :p

Liknande trådar

Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
30 013
Senast: Hedinn
·
Kultur Men självklart ska vi ha en tråd som ESC semifinal 2 också! Sändningen börjar kl 21:00 på torsdag! :banana::banana::banana: Ni kan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 394
Senast: Tassetass
·
Äldre I morgon torsdag kör vi vidare! Det är dags för semifinal 2 i Eurovision song contest!! :bump::bump::bump::bump: Jag ser fram emot att...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
6 255
Senast: voltis
·
Äldre På tisdag kl 21:00 i svt1 är det äntligen då dags! För bland det roligaste jag vet....Det slår både mellon och nästan fotbolls vm... Det...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
5 966

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka