Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast om de skulle vinna så får de samarrangera nästa år med en europeisk stad, det blir inget Eurovision i Sydney. Om de vunnit förra året hade tävlingen antagligen varit i München i år, sas det.Jag kommer inte titta på finalen i kväll, men jag har en hälsning från Australien -
"See you next year in Sydney!"
Jag har haft två samtal under eftermiddagen på sweden number från downunder - det ena samtalet var direkt i någon slags tv-show och de ville veta hur snacket går gällande Autraliens bidrag. Det andra samtalet var från 5 personer som jag uppfattade som på något sätt involverade i eurovisionbevakningen, om det var en redaktion eller liknande, jag tror inte att det var tv-show i alla fall, det vore helt galet att få två såna samtal på raken så att säga. Men eurovision-news handlade det om och de tippade australien etta, ryssland tvåa och - sverige trea. Frans spelas flitigt på nationell radio där.
De sa att eftersom det ännu inte är bestämt vilken stad det skulle bli om de kammar hem vinsten så är det vad de kan säga eftersom inget förhandsval finns ännu. SBS hette bolaget iallafall.Fast om de skulle vinna så får de samarrangera nästa år med en europeisk stad, det blir inget Eurovision i Sydney. Om de vunnit förra året hade tävlingen antagligen varit i München i år, sas det.
Nej, vilken stad vet man inte, bara att det isåfall blir i Europa, inte i Australien. Det lär väl bli hos någon av the big five.De sa att eftersom det ännu inte är bestämt vilken stad det skulle bli om de kammar hem vinsten så är det vad de kan säga eftersom inget förhandsval finns ännu. SBS hette bolaget iallafall.
Håller med!Kan någon förklara för mig var som alla tycker är så bra med Ukrainas bidrag?
Visst den står upp för Ukraina och så vidare men jag tycker låten är riktigt dålig.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen/article22817616.ab@quarter4ever porrskandal? Vad har jag missat?