Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men rackarns bra respons av publiken
påminner av de där leksakerna man kunde (kan?) köpa på tivolin och cirkusar som ändrade färg i spetsarna? visst är det såna??... VAD är det där för frisyr?
VAd duktig han är på att förmedla känslor! Det ger en extra dimension.Hör ni! Slå över till svt24 om ni tittar på ettan!
Tysklands bidrag gillade jag. Låten fastnade direkt och artisten var så gullig.
ÅH, pratar du om den unge killen som tolkade bla tysklands låt? Han är en gammal klasskamrat till mig, och är minst (... eh faktiskt - MER än så) lika färgstark i livet!VAd duktig han är på att förmedla känslor! Det ger en extra dimension.
Jag menar teckentolken Och det gjorde du också, ser jag när jag läser nogaÅH, pratar du om den unge killen som tolkade bla tysklands låt? Han är en gammal klasskamrat till mig, och är minst (... eh faktiskt - MER än så) lika färgstark i livet!
Tänkte först beskriva honom som svarthårig med skägg men insåg att alla killarna har skägg och är mörkhåriga ...ÅH, pratar du om den unge killen som tolkade bla tysklands låt? Han är en gammal klasskamrat till mig, och är minst (... eh faktiskt - MER än så) lika färgstark i livet!
och det är ju långt ifrån bara svenskar i arenanDet var helt galet här.
Låten är svag men vilket stöd han hade av alla här
Ja? De är ju olika för varje låt?Jag menar teckentolken
"When you´re gone" Bryan Adams & Mel CÅh vad jag känner igen melodin i nummer tre också. Hjälp, varifrån kommer det?