EUROVISION SONG CONTEST 2016 - FINAL!!!

Hur länge får man vänta innan röster är räknade osv? Sitter hos morsan, vill gå hem men vill veta hur de olika länderna röstar :p

Håller med dig i dom tre valen men måste nog lägga till Spanien på listan.

Nej inte Spanien! :p
Österrike var lite old-style catchig. Dock låter den jävligt lik nån annan schlagerdänga, kan bara inte komma på vilken. Skyller på vinintag och ålderdom ;)

Mina favoriter:
  1. Bulgarien
  2. Australien
  3. Ryssland
Cypern var kassa men får bonuspoäng för att jag fick min man att hämta vin åt mig om jag lovade att sluta säga att deras bidrag var den typen av musik han gillar. UK får minuspoäng för att en av sångarna hade samma blick som Ramsay Bolton.

@Asko är ju över 50 länder som ska rösta de som är med, de som blev utslagna i semifinalen och de som inte ens fått vara med i semifinalen pga att de inte gjorde tillräckligt bra resultat förra året. Så det tar tid. Själv ska jag kolla resultatet imorgon istället.

är jag den ende som inte är så trött här? O_o:rofl:
fast jag hade en lite lång tupplur under eftermiddagen idag :angel:

Liknande trådar

Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
30 013
Senast: Hedinn
·
Kultur Men självklart ska vi ha en tråd som ESC semifinal 2 också! Sändningen börjar kl 21:00 på torsdag! :banana::banana::banana: Ni kan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 394
Senast: Tassetass
·
Äldre I morgon torsdag kör vi vidare! Det är dags för semifinal 2 i Eurovision song contest!! :bump::bump::bump::bump: Jag ser fram emot att...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
6 255
Senast: voltis
·
Äldre På tisdag kl 21:00 i svt1 är det äntligen då dags! För bland det roligaste jag vet....Det slår både mellon och nästan fotbolls vm... Det...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
5 966

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka