Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä. Det var för dyrt så då hamnar vi i Tyskland.... kommer vi att ha eurovision i australien nästa år?
nederländerna är ju med en kille som slår på trumma och australien med kvinnan med den bästa röstenDet enda jag minns är typ Frans, epilepsi-låten och hon med jättesmala benen?
Det är antagligen för att vi gör så bra spektakelHur kan det gå så bra för Sverige?? Fattar inte
Vem bestämde att det skulle vara just Tyskland?? Jag vill ha eurovision i kiruna!Nä. Det var för dyrt så då hamnar vi i Tyskland
nederländerna är ju med en kille som slår på trumma och australien med kvinnan med den bästa rösten
Artighetsröster? Eller folk som misstar måns för årets sångare igen?Hur kan det gå så bra för Sverige?? Fattar inte
... tror inte att det var någon kör? allt jag såg var nog den halvnakne mannen och tatueringarna på nyckelbenenVar Nederländerna den med kören som studsade upp och ned?
Vem bestämde att det skulle vara just Tyskland?? Jag vill ha eurovision i kiruna!
Hur kan det gå så bra för Sverige?? Fattar inte
Artighetsröster? Eller folk som misstar måns för årets sångare igen?
Tänkte detsamma. misstänker att hon fått order om att snabba på allt för att allting ska hinnas med.Måste petra vara så stressad?