Eskadron v/s N.E.W?

F

fälttävlansnörd

Vilka tycker ni är bäst? För och nackdelar?
Har en uppsättning av N.E.W skydden -och
är i och för sig jättenöjd men nu är det snart
fälttävlansträningar med den andra hästen och
jag står i valet och kvalet...
Tips?

Sv: Eskadron v/s N.E.W?

Jo, N.E.W LW köpte jag med, är inte mkt för de där med ludd. Har dock upplevt att bakskydden kan snurra lite. Är det något du märkt av också eller råkar det gälla min häst just?

Köp style om du kan få tag på ett set!! :love: eskadrons tycker jag är alldeles för klena! N.E.W är nog mitt andrahands val efter style. Fast jag tycker inte de känns lika "säkra" Gillar inte passformen så mycket heller. Jag har ALDRIG varit med om att styleskydden har snurrat/halkat etc. Inte ens på stora tredagars (ex. hästskötare i england).

Tackar, ska genast kolla. Fast fan, jag som ville ha de ljusblå Eskadronskydden men nu har jag ju fått för mej att kvalite och funktion kommer före färg :idea:

De var ju... ehm, inte gratis de där skydden! Haha, men jag får väl se. Har inte varit snäll mot pappa idag :angel:

Tack, det avgjorde. Nu är det alltså N.E.W v/s STYLE?! Will be continued...

Du får använda min teknik: "Pappa, med tanke på hur hög skaderisk det är i terrängen är det JÄÄÄTTEVIKTIGT att hästen har bra skydd. Tänk så dyra veterinärkostnader det kan bli om hon skadar sig" Iofs fick jag dem billigare i england...Ni får hålla ögonen öppna på annons sidorna, jag kanske snart inser att jag inte rider ft längre och säljer dem ;)

Haha jo den är prövad och brukar fungera... Men inte efter att man skrikit att hans nya fru ser ut som en orch ur Sagan om ringen! :devil:

Men om du säljer dem, pm:a mej innan du lägger ut dem på annons är du gullig!

haha...nä, sånt får man skrika när man är ensam....det gäller att ha pappsen där man vill ha honom :angel:

visst kan jag göra det, ditt namn är inte så svårt att komma ihåg ;)

Ja, jo egentligen! Fast det var ju tur att hon inte var med iaf, för som sagt... Hon ser ut som en orch och jag vill inte bråka med såna :p .

Haha, nej, det är väl så. Säger nog lite om mitt liv tror jag :rofl:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 273
Senast: Sezziyanen
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 742
Senast: mamman
·
Utrustning Vänder mig i första hand till er som bor på egen gård, och inte bara tar hand om hästen i samband med ridning. Jag behöver nya...
Svar
16
· Visningar
684
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 626
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar