Ergonomiska sadelgjordar?!?

lisahjelmgren

Trådstartare
Måste köpa mig en ergonomisk sadelgjord till dressyrsadel (stl 65). Förslag på vart jag kan hitta en sådan med gummiband i åtminstonne ena sidan och inte allt för kostsam?! Inte för hård i materialet heller, mycket känslig häst som får sadelgjordstrång efter en muskelskada. Internetbutik kanske? Bor i södra halland.

Sv: Ergonomiska sadelgjordar?!?

Mustang har väldigt fina ergonomiska dressyrgjordar, med resår i sidan, dessutom har de en kopia på gjorden i indiskt läder, för 1,500kr tror jag :banana:

Chetak har en jättebra och billig modell, Ronja heter den tror jag. Är ganska mjuk och har resår i båda ändar. Kostar ca 600kr.

Jag har en från Chetak. Kostade 670kr har jag för mig. Den är mjuk & har kraftig resår i båda ändar. Dessutom D ring för fastsättning av graman eller liknande. Är mkt nöjd...

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 625
Senast: 13579vas
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 097
Senast: Raderad medlem 147980
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 855
Senast: lizzie
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från... 2 3
Svar
56
· Visningar
8 704
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V