Erfarenheter av basår på distans?

zaching

Trådstartare
Jag skulle behöva lite tips och råd gällande att läsa basår på distans, har någon här gjort det och kan komma med lite ny input? Det känns som min hjärna gått tre varv runt snart.

Det jag tänkt läsa är naturvetenskapligt basår men tyvärr verkar det inte börja några på vårterminen från högskolorna utan då kan man läsa via NTI men det har jag aldrig hört något om så då kom beslutsångesten ordentligt. Någon som har läst på distans via dom eller någon annan liknande?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 670
Skola & Jobb Hej! Jag känner att jag är alldeles för gammal för att fortfarande inte veta vad jag vill "bli när jag blir stor" (jag är 33 år)...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 072
Senast: starcraft
·
Skola & Jobb Ja, folk pratar stort om att videomöten är något som kommer vara kvar mycket av på olika jobb och hemarbete likaså osv, som om det bara...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
7 273
Senast: Stefffie
·
Småbarn Hej Buke! Hoppas att ni har lite klok input att komma med, jag känner att jag nog bara måste stöta och blöta det här ett par varv och få...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
9 053
Senast: Sofie_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp