Men det går jag alltid omkring och säger. Jag vet inte ens var Mellerud ligger. Jag trodde inte att meningen var "på riktigt". Jag vet inte var jag hört det från början...
Jag med!
Den meningen finns även med i en Stephen King bok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det går jag alltid omkring och säger. Jag vet inte ens var Mellerud ligger. Jag trodde inte att meningen var "på riktigt". Jag vet inte var jag hört det från början...
Hårda bud i Mellerud
Liksom va?
Arvika-kommunen med stake i
syftningen på Elis i Taserud är inte helt uppenbar för "utomsocknes"...
Tror kanske syftningen är på Taserudstaken, inte Elis personligen?
Jo, självklart.
Men stakens upphovsman torde ju vara den skyldige?
Jo, absolut! Och de som upprättat den stora plastljustaken vid infarten till stan...
Jaså är den i plast.
Någonstans i gömmorna har jag en vattenflaska i plast, från Mellerud med Hårda bud i Mellerud-tryck.Jag med!
Hon säger ju också att hon inte kan gå i god för äktheten på allt eftersom hon typ kollat Wikipediasidan om kommunslogans. Så Clara Henry och wiki kanske ändå inte trumfar en artikel från DN som källa.Jaha, för även tjejen på youtube-klippet säger att det är den.
Mellerud?Jag med!
Jag vet, jag hörde det.... Jag har fö ingen aning om vem Clara Henry är, jag bara påpekade att det var den infon hon hade hittat, så @Dressyrtjejen_97 hade inte tagit uttrycket ur det blå... Bara det.Hon säger ju också att hon inte kan gå i god för äktheten på allt eftersom hon typ kollat Wikipediasidan om kommunslogans. Så Clara Henry och wiki kanske ändå inte trumfar en artikel från DN som källa.
Mellerud?
Vilken bok då? Översatt eller på engelska?Hårda bud i Mellerud, som uttryck.
Vilken bok då? Översatt eller på engelska?