Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fårskinnstofflor alla gånger ! Har ingen bild, men mina är sådana där klassiska fårskinnstofflor. Inte speciellt snygga, men ALLTID lagom varma.Vi har dragit ner på värmen hemma inför stundande vinter med dyra elpriset. Jag är ganska frusen och inser att tofflor är ett måste. Vad har ni för mysiga tofflor att rekommendera?
Vi har dragit ner på värmen hemma inför stundande vinter med dyra elpriset. Jag är ganska frusen och inser att tofflor är ett måste. Vad har ni för mysiga tofflor att rekommendera?
Dom såg inte så kul ut, men antar att de kan göra sitt jobb ändåThe North Face Tent Mules
Dom såg inte så kul ut, men antar att de kan göra sitt jobb ändå
Texten försvann när jag postade men dessa är i alla fall supervarma och sköna! Men mest går jag i raggsockor i 100% ull
Raggsockor är ju sköna men jag upplever dem väldigt hala mot golven.Texten försvann när jag postade men dessa är i alla fall supervarma och sköna! Men mest går jag i raggsockor i 100% ull
Det är ett plus tycker jag, gör gärna en piruett eller två när jag får feelingRaggsockor är ju sköna men jag upplever dem väldigt hala mot golven.
Så tjusiga skor har jag inte ens på jobbet - men det är väl inget som hindrar att jag ska vara fancy hemmaTexten försvann när jag postade men dessa är i alla fall supervarma och sköna! Men mest går jag i raggsockor i 100% ull
Jag vet faktiskt inget tillfälle där det känns så berättigat att lyxa till det som när jag är hemma och myser!Så tjusiga skor har jag inte ens på jobbet - men det är väl inget som hindrar att jag ska vara fancy hemma
Eller trappan! Drog världens vurpa i mars, när jag skulle ner i källaren, med raggisar! Efter det får jag bara sova iraggisar för sambon!Raggsockor är ju sköna men jag upplever dem väldigt hala mot golven.