iloveyou

Trådstartare
någon som har en sån här? ska ev. prova ut en men vill veta lite om dom, fördelar/nackdelar osv. Vill veta allt:D

Sv: Equipe

okej :) vad tkr din häst om den då? är det bra passform osv? det går väl inte att måttbeställa efter hästen? är det bra kvalite osv? har en prestige nu men den ligger inte bra så, men vet itne så mkt om equipe därför jag undrar:D

Klart den passar, annars hade jag inte betalat 22' för den. ;)
Bomvidden måttas efter hästen och man får välja tumstorlek, kåpstorlek, läder, färg på lädret och vilken färg man vill ha på sömmarna (om man köper en i kalvskinn).
Jag tycker att det är väldigt bra kvalitet på sadeln!
Det som man får tänka på är att kalvskinn är känsligare än vanligt läder, men o andra sidan så ger det betydligt bättre grepp och är snyggare! :D

Btw. Såg nu att du hade två stycken likadana trådar, men jag fortsätter att svara i denna.

haha jaa, råkade göra två:angel:

hur ser din häst ut i ryggen, rak lr svängd? för min prestige jag har nu är lite för svängd så drf tänkte jag på equipe för dom är väl lite rakare? ska ju iaf ta ut sadlerprovare men är bra att veta vilka märken man ska prova liksom..vad har du för färg? :)

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 327
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 511
Senast: Raderad medlem 149524
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
981
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka