Enköping 2-3 augusti

Sv: Var hittar jag info om Lag-SM

Gör det :D och hade inte 1 st nervös mamma, enl egen utsago, "zoomat åt fel håll" hade det synts ännu bättre vad man ska göra med hindret :rofl:

Sv: Var hittar jag info om Lag-SM

Gör det :D och hade inte 1 st nervös mamma, enl egen utsago, "zoomat åt fel håll" hade det synts ännu bättre vad man ska göra med hindret :rofl:

Ja, då hade man kanske sett det andra livsfarliga röda huset som man skulle rida in emellan... :devil: ;)

Sv: Enköping 2-3 augusti

:rofl: :rofl: :rofl:

Nog för att han är rätt sommartjock, men SÅ fet är han inte...men dock lite korkad, så vem vet? :idea:

;)

Sv: Enköping 2-3 augusti

Trots mitt stopp/utspringning på näst sista i terrängen är jag jättenöjd med min häst!;)

Superdressyr (-43, och 1:a!), ett ner i hoppningen (skönaste hopprundan någonsin på min heta häst) gjorde att vi låg 2:a inför terrängen.

Pållan har varit skadad så det var första starten på två månader men hon sprang runt så himla fint i terrängen, hade gott flyt på hindren fram till det "dumma" smalhindret på böjt spår efter banken där hon hoppade ut för stort! Ja så lätt rider man bort sin seger!

Funderade lite på varför jag inte var mer missnöjd men konstaterade att det var inte så dåligt i alla fall, att superkänslan tillsammans med hästen överträffade eventuellt missnöje är skönt!

Nya tag! Nu är jag riktigt på gång!:bump:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 695
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar