Enhörning

Minamigo

Trådstartare
tänkte passa på att fråga om det är någon som sett något liknande? 2007 föddes en fölunge här med hår som står rakt ut i pannan. Han har alltid varit pigg och kry, är dessutom uppkollad av vet. som inte hittar något annat fel.
tyvärr har jag inga bra eller nya bilder. nu är "hornet" typ 2 dm långt och halva är vit och halva brun :D

Om inte annat kommer han väl kännas igen på banorna:D

2648_55612397935_669557935_1365961_8302904_n.jpg

n669557935_1365962_5468285.jpg

Sv: Enhörning

fixa nyare bilder???

ser inget horn bara hår :D men låter onekligen häftigt lite jobbigt om man ska ha käk kanske?

Häftigt...var det inte Minou du Donjon som hade två pannluggar..en vit o en fuxbrun ?

hittar inga bilder men Goop hade en vinnartavla på kontoret på honom och det var helläckert

vad roligt att det finns fler.:D

såhär står det i reg. uppgifterna...

ska försöka få tag i andra bilder men han i profsträning nu...

Frysmärkning: S73999

Teckenbeskrivning

Huvud: stjärn

Hö fram:

Hö bak: vit halvstrumpa med svarta fläckar i kronranden

Vä fram: oregelbunden vit kota med svarta fläckar i kronranden

Vä bak: vit halvstrumpa med svarta fläckar i kronranden

Övrigt: långa vita och svarta hår i stjärnen

men om det bara är hår är det ju iinget horn ;) trodde den hade en 2 dm böld

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 952
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 601
Senast: Blyger
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka