Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara en?
En bra början!Började med en!
Jag var på träning igår och det gick skit, haha. Kanske en del i tröstglassen..Istället för att tröstäta tränar jag med ponnyn varje vecka minst ett pass för instruktör. Lika bra som godis men dyrare
Den har jag missat! Tack för tipset!Gnäll på @Flutterdash . Det är väl det tråden är till för. Att ventilera sina tankar, ibland glädje, ibland sorg och frustration. Och vilken sorts glass som är bra i vilken situation För min del går sia glass med smaken kladdkaka alltid ner
Jag var på träning igår och det gick skit, haha. Kanske en del i tröstglassen..
Istället för att tröstäta tränar jag med ponnyn varje vecka minst ett pass för instruktör. Lika bra som godis men dyrare
Men PH, @malumbub Vilken otur! Hoppas verkligen inte det är något illa! Var har du ont?
Men usch, hoppas det inte är nåt allvarligt. Krya på dig @malumbub
Men åh, @malumbub Vilken otur! Hoppas verkligen inte det är något illa! Var har du ont?
@lil-sis hur ser ditt medicinschema ut? Jag kände en massa aktivitet efter några dagar.
Tydligen var det orgalutran från fredag. Och således menopur från måndag. Tur att jag ringde.